Pusat Islam,
Politeknik Sultan Idris Shah
Sungai Lang,
45100 Sungai Air Tawar,
Selangor Darul Ehsan.

email : pu_psis@hotmail.com

18 March 2010

~o{] RPI Internet Discussion [}o~




~o{] RPI Internet Discussion [}o~


Perhatian kepada semua ahli AKTIF (ahli yang pernah menjadi MT sem lepas, sekarang, Majlis Eksekutif) Rakan Pusat Islam (RPI) Politeknik Sultan Idris Shah (PSIS), sebuah PERBINCANGAN MAYA melalui kemudahan internet (Yahoo Messenger) akan diadakan bagi membincangkan beberapa AGENDA penting diantara ahli RPI yang sedang menjalani Latihan Industri (sem 3:sijil/4:diploma) bersama ahli Junior dan Senior (sem 2,3,4,5,6 sesi Jan 2010).
Antara agenda yang ingin dibincangkan adalah:

1. Aktiviti yang telah/sedang/akan berlangsung bagi sesi Jan 2010. (unk pengetahuan ahli yang sedang LI)
2. Perancangan program unk sesi Jun 2010
3. Perjumpaan cuti semester bagi membincangkan plan tindakan MSK dan perjalanan program RPI sesi Jun 2010. (seperti pjmpaan di Msjid Negara)
4. Hal-hal berkaitan.

Oleh yang demikian, saya berharap saudara dan saudari dapat memberi cadangan TARIKH dan MASA yang sesuai untuk mengadakan 'RPI Internet Discussion' ini. (Skop tarikh adalah selepas MKPI dan sebelum pengakhir bulan April.) Cadangan hari adalah pada Sabtu & Ahad memandangkan pada hari berikutnya adalah hari kerja/kuliah. Kepada mereka yang sudi mengikuti 'RPI Internet Discussion' ini, sila nyatakan balasan mesej ini seperti dibawah :

Tarikh & Hari Yang Dicadangkan:
Masa Yang Dicadangkan:
Alamat Email YM :
Kehadiran : Ya / Tidak

*Tolong sebarkan msg ini kepada AHLI AKTIF RPI yang lain. Kerjasama dan kesudian anda dalam mengembleng tenaga untuk membangunkan produktiviti ummah didahului dengan ucapan terima kasih dan diharapkan ianya mendapat keredhaan dan rahmat Allah S.W.T diatas keikhlasan ini...Amin...

Wassalam.

Saya yang menjalankan amanah,
Ahmad Hamdan & Alam Zack

0 comments: