Pusat Islam,
Politeknik Sultan Idris Shah
Sungai Lang,
45100 Sungai Air Tawar,
Selangor Darul Ehsan.

email : pu_psis@hotmail.com

24 December 2009

Kepada pelajar Latihan Industri Sesi Julai 2009 (PSIS)

Semua Pelajar Latihan Industri Sesi Julai 2009,

Saudara/i,

PENILAIAN TEMUDUGA PELAJAR LATIHAN INDUSTRI BAGI SESI JULAI 2009 (27 JULAI 2009 HINGGA 25 DIS 2009) POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH

2. Dengan ini dimaklumkan bahawa Saudara/i diarah untuk menjalani penilaian temuduga latihan industri seperti keterangan di bawah:-

    * Jabatan Hospitaliti
    * Jabatan Kejuruteraan Awam
    * Jabatan Kejuruteraan Elektrik
    * Jabatan Perdagangan
    * Jabatan Teknologi Maklumat & Komunikasi

3. Sehubungan dengan itu, semasa menghadiri Penilaian Temuduga Latihan Industri, anda dikehendaki mengemukakan dokumen berikut :
       i. Surat Perakuan Tamat Latihan Industri.*
       ii. Borang Prestasi Latihan Industri Pelajar yang ditandatangani dan disahkan (cop syarikat).*
       iii. Buku Laporan Harian (Log) yang lengkap disahkan oleh Penyelia SETIAP minggu.
       iv. Laporan Latihan Industri yang siap dicetak untuk dihantar. (TIDAK PERLU DIJILID KULIT KERAS)

NOTA * :

    * Surat dan borang ini terdapat di bahagian dalam Buku Laporan Harian (Log). Surat perakuan tamat latihan menggunakan “letter head” organisasi juga diterima.
    * Pelajar hendaklah memastikan kedua-dua  borang ini sampai ke PSIS samada melalui pos atau tangan.
      
      AMARAN : Pelajar yang gagal mengemukakan Surat Perakuan Tamat Latihan Industri, Markah Prestasi Latihan Industri, Buku Laporan Harian (Log) dan Laporan Latihan Industri dianggap tidak menamatkan latihan industri dan tidak layak untuk di temuduga latihan industri. Pelajar mestilah berusaha agar semua dokumen tersebut dilengkapkan oleh pihak organisasi supaya pelajar tidak menghadapi masalah semasa menghadiri Penilaian Temuduga Latihan Industri.

4. Pelajar akan diberikan keputusan GAGAL LATIHAN INDUSTRI sekiranya tidak menghadiri Penilaian Temuduga Latihan Industri pada tarikh dan masa yang ditetapkan. Sila maklumkan secara lisan atau bertulis ke Unit Perhubungan dan Latihan Industri (UPLI) dengan segera jika anda menghadapi masalah untuk hadir pada tarikh dan masa Penilaian Temuduga ditetapkan.

5. Semua pelajar PSIS tertakluk kepada Akta Institusi-Institusi Pelajaran (Tatatertib) 1976 (Akta 174) serta pindaan-pindaannya. Pelajar perlu mematuhi peraturan disiplin yang berkuatkuasa termasuk pada hari Penilaian Temuduga Latihan Industri. Pelajar perlu mematuhi kod berpakaian iaitu pelajar lelaki mestilah memakai kemeja lengan panjang dan bertali leher. Pelajar lelaki dimestikan berambut pendek. Pelajar perempuan mestilah berpakaian sopan.

Sekian, terima kasih.


* Sekiranya web PSIS tidak dapat dibuka atau lambat, web tersebut sedang ramai dikunjungi. Harap maklum

Sumber: PSIS Web Portal

0 comments: